*3122

טיפול בכתמי שמש וגיל

טיפול בפיגמנטציה בעור בעזרת טכנולוגיות חדשניות ועוצמתיות

תל אביב | ירושלים | באר שבע | חיפה

מהם כתמי שמש וגיל?

אלו אינם נמשים או "נשיקות" מהשמש. הם בוודאי לא חמודים או חינניים. כתמי שמש וגיל בעור הם תופעה מתסכלת למראה, שמופיעה עם התקדמות הגיל לרוב בהפתעה. הכתמים יכולים להופיע על כל איבר שנחשף לעור השמש, אך כשהכתמים מופיעים על עור הפנים, חלקנו עלולים לסבול מפגיעה בדימוי העצמי.

למידע נוסף
לפני
אחרי

מהן הסיבות לכתמי שמש?

  1. חשיפה לשמש – חשיפה ללא אמצעי הגנה מתאימים היא הסיבה העיקרית לכתמי שמש. השמש מצליחה לפגוע בנו גם כשאנחנו נוהגים ברכב או יושבים ליד החלון במשרד.
  2. גנטיקה – אנשים בהירים מועדים יותר להופעת כתמים מאשר אנשים שחומי עור.
  3. שינויים הורמונליים – הריונות וגנטיקה.

כל הגורמים הללו משפיעים על הצטברות המלנין בעור. המלנין הוא פיגמנט חום-שחור הנוצר בשכבה הבזאלית של העור בתאי המלנוציטים, ונודד מעלה לעבר שכבת האפידרמיס של העור במטרה להגן על הגוף מפני קרינה. המלנין בולע קרינה באורכי גל שונים (בעיקר קרינה על-סגולה). ככל שאנו נחשפים יותר לאור השמש, כך נוצר יותר מלנין שהופך את העור לכהה יותר, כלומר שזוף או שנוצרים כתמים.

 

בד"ר לוינגר אסתטיקה, אנו מציעים טיפול לטשטוש כתמי שמש וגיל בעזרת שתי טכנולוגיות עוצמתיות: טכנולוגיית IPL חדשנית וטכנולוגיית לייזר מתקדמת.

למידע נוסף

טיפול IPL לפיגמנטציה

כיצד פועלת טכנולוגיית IPL לטשטוש כתמי שמש וגיל?

בד"ר לוינגר אסתטיקה אנו מציעים טיפול להסרת כתמי שמש בעזרת טכנולוגיית התחדשות העור באור עוצמתי, המבוססת על אנרגיה של פעימות אור אינטנסיביות (IPL – Intense Pulsed Light).

מיכשור ה-IPL החדשני מאפשר טיפול במגוון סוגי עור לאחר טיפול אחד או שניים בלבד. שיטת הפעולה של IPL, המכונה גם Selective photothermolysis, מפעילה אנרגיית אור ממוקדת שנקלטת בפיגמנט המלנין הכהה. קרן האור מחממת וצורבת את הפיגמנטים והופכת אותם לפסולת, שנספגת במערכת הלימפה ומסולקת מהגוף.

בהשוואה לטכניקות IPL אחרות, המיכשור החדש יעיל יותר כיוון ששיא כוחו הוא בטווח ספקטרום האור שניתן לראות. במצב זה, המלנין בעור סופג את האור בצורה הטובה ביותר. מאותה סיבה, הטכנולוגיה מסוגלת להתמקד בפיגמנט החום ביעילות רבה.

גם משך הטיפול קצר יותר בזכות מהירות המכשיר ויכולתו "לכסות" שטח גדול במהירות רבה באמצעות ידית רחבה יותר מטכנולוגיות אחרות.

טכנולוגיית ה-IPL (לומקה) של חברת Inmode הישראלית, מאושרת לשימוש על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), מכון התקינה האירופי (CE) ומשרד הבריאות בישראל.

יש לציין כי טכנולוגיית ה-IPL אינה מטפלת במקרים הבאים: נקודות חן, נגעים פיגמנטריים מולדים (סימני לידה), כתמי פיגמנטציה הורמונלית – מלזמה, המופיעים בדרך כלל על עצמות הלחיים והמצח ומעל השפה, וכן כתמים הנוצרים בעקבות תהליך דלקתי בעור כמו אקנה.

טיפול לייזר לפיגמנטציה

כיצד פועלת טכנולוגיית לייזר לטשטוש בכתמי שמש וגיל?

בד"ר לוינגר אסתטיקה אנו מציעים טיפול לטשטוש כתמי שמש באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית מוגנת בפטנט בשם הוליווד ספקטרה, המבוססת על שימוש באפקט פוטו אקוסטי.

שיטת הפעולה של הוליווד ספקטרה כוללת שימוש בפעימות לייזר אולטרה-קצרות היוצרות אפקט פוטו אקוסטי. הטיפול נעשה בעזרת שני אורכי גל; כשהארוך יותר מסוגל לחדור לעומק העור. יעילות הטיפול נעוצה בשילוב שני אורכי גל המאפשרים טיפול בכתמים שטחיים לצד טיפול בכתמים עמוקים. בזכות אורך הגל הארוך, הטיפול בהוליווד ספקטרה מאפשר טיפול גם בכתמים מולדים ובפיגמנטציה הורמונלית – מלאזמה. בנוסף, למכשיר יש אפשרות לטיפול על בסיס מקטעים. ולכן האנרגיה שמחולקת למקטעים רבים מאפשרת טיפול ״עדין יותר״ תוך צמצום אדמומיות שעשויה להופיע אחרי הטיפול . והתוצאה המתקבלת היא עור נקי מכתמי שמש וגיל.

בזכות שימוש באורכי גל שונים של הטכנולוגיה הוליווד ספקטרה מאפשר מגוון טיפולים, המתאימים לכל סוגי העור. אזורי הטיפול בפנים עם המיכשור כוללים את ארובות העיניים, המצח, הלחיים, הסנטר, קו הלסת והצוואר, וניתן לבצע את הטיפול בכל עונות השנה.

טיפול פיגמנטציה בלייזר מתבצע בדרך כלל בשניים עד ארבעה מפגשים , ללא זמן החלמה משמעותי.

טכנולוגיית הוליווד ספקטרה של חברת Lutronic העולמית מאושרת לשימוש על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), מכון התקינה האירופי (CE) ומשרד הבריאות בישראל

האם טיפול טיפול בכתמי שמש וגיל מתאים לי?

לקבלת פרטים נוספים ותיאום ייעוץ

טופס אסתטיקה

מפרגנים ברשת

יפה גדיש, בת 58

זכיתי לטיפול מקצועי ומסור על ידי הרופאה ד״ר ריטה ישראלי. לאור העובדה שיש ברקע שלי מחלה אוטואימונית שקטה. עשינו תיאום ציפיות והגענו לתמימות דעים באשר להיקף הטיפול.
חוויית הטיפול הייתה מאוד טובה. הרופאה הייתה מרגיעה וקשובה . הטיפול היה מקצועי חשתי את ההשתדלות של הרופאה להפיק את המיטב מהטיפול הראשוני. אכן הייתי שלווה
. ד״ר ישראלי ניחנה ברגישות אנושית מופלאה .על כן אני מביעה תודות ורחשי כבוד

שריי שמאמי, בת 29

הייתי בסניף חיפה, חייבת לציין שהשירות הוא מעל ומעבר.
עשיתי טיפול ע"י ד"ר ישראלי ריטה, הטיפול הכי מקצועי שקיבלתי, וקיבלתי בעבר.
המנהלת מור מקסימה ואדיבה, דאגה לקבל אותי
מעכשיו לעכשיו, עם חיוך גדול ומקצועיות שיא.
ממליצה בחום , אתן לגמרי תצאו מרוצות ויפות

ענבל צ. בת 41

"אני מאוד שמחה שהגעתי לאסתטיקה ד"ר לוינגר. הרופא היה סבלני וקשוב, וקיבלתי טיפול עדין ותוצאה מצוינת שתאמה את כל הציפיות שלי".

ברוניה א. בת 66

"אני מאוד שמחה על הייעוץ האמין שקיבלתי בד"ר לוינגר. יש טיפולים שביקשתי לעשות אך לא המליצו לי לעשותם מפאת גילי המתבגר. תודה רבה לד"ר לוינגר".

אבי ש. בן 43

"בתחום האסתטי נדיר שנותנים מקום לאסתטיקה של הגבר. בד"ר לוינגר קיבלתי רושם אחר לחלוטין. הרופא שטיפל בי סיפר שהוא בעצמו מטופל באסתטיקה רפואית. אני שמח על ההזדמנות להרגיש ולהיראות צעיר יותר".

גלית ד. בת 51

"קיבלתי שירות מצוין בד"ר לוינגר. החל מפקידות הקבלה המקסימות, דרך המנהלת הרפואית ועד הרופא המקסים והאדיב שטיפל בי. כולם היו כל כך הסברתיים. חוץ מזה, הטיפול שקיבלתי היה מצוין, ואני מתכוונת לחזור".

שאלות ותשובות

  • מה עליי לציין בפני הרופא לפני הטיפול?

    יש לדווח לרופא על חשיפה ממושכת לשמש ועל עור שזוף . כמו כן, יש להקפיד לדווח על  טיפול ברואקוטן או על מצבים דלקתיים של העור.

  • באילו אזורים בגוף ניתן לטשטש פיגמנטציה?

    ניתן לטפל בכתמי שמש וגיל בכל אזור בגוף.

    טיפול בפיגמנטציה בפנים | טיפול בפיגמנטציה בשפם | טיפול בפיגמנטציה בבית השחי | טיפול בפיגמנטציה מתחת לעיניים

  • האם טיפול פיגמנטציה כואב?

    כאב הוא עניין אישי. הטיפול בדרך כלל אינו כואב.

    הטיפול עם לומקה מתבצע בעזרת ידיות מיכשור הכוללות זכוכית מקוררת. עם מגעה בעור מקבלים הגנה על השכבה העליונה של העור והפחתה של תחושת אי נוחות.

    הטיפול עם הוליווד ספקטרה עשוי לגרום לתחושות של חמימות ועקצוץ קל. עם זאת, ניתן למרוח חומר מאלחש לפני הטיפול, בהתאם לדרישת המטופלת או המטופל.

  • מהו משך ההחלמה מהטיפול?

    ההחלמה תלויה בסוג הטיפול ומשתנה מאדם לאדם.

    בטיפול עם לומקה, העור עשוי להיראות אדמדם במשך שעות עד מספר ימים לאחר הטיפול. כתמי השמש הכהים יהפכו לכהים יותר באופן זמני לאחר טיפול מוצלח, ואז יתקלפו תוך שבוע או שבועיים. עד קילוף העור ניתן להיעזר באיפור לקבלת מראה אחיד.

    בטיפול עם הוליווד ספקטרה, העור יהיה בתחילה אדמומי ובהמשך הכתמים יתכהו. בטיפול בכתמים השטחיים ייתכן קילוף של העור. ניתן להיעזר באיפור לקבלת מראה אחיד.

  • האם הטיפול בפיגמנטציה מתאים גם לבעלי עור כהה?

    בהחלט!

    טיפול בפיגמנטציה לעור כהה בעזרת הטכנולוגיות שלנו אינו גורם להיווצרות כתמים חדשים או לשינויי גון העור. יחד עם זאת, כדי למנוע היווצרות כתמים חדשים יש להימנע מחשיפה לשמש.

  • מתי אראה שיפור במראה הכתמים?

    ניתן לראות שיפור משמעותי תוך שבוע עד שבועיים לאחר תחילת כל אחד מהטיפולים.

  • כמה זמן נמשכת סדרת הטיפולים עד לתוצאה משביעת רצון?

    התשובה תלויה במספר הטיפולים בסדרה, בהתאם להתוויית הרופא המטפל.

    בטיפול עם לומקה – לאחר כל מפגש טיפולי נדרשת המתנה של כחודש כדי להבטיח את התחדשות העור. לרוב לא נדרשים יותר משלושה טיפולים.

    בטיפול עם הוליווד ספקטרה, נדרש כשניים עד ארבעה טיפולים. לאחר כל מפגש טיפולי נדרשת המתנה של כחודש כדי להבטיח את התחדשות העור.

  • למשך כמה זמן נשמרת תוצאת הטיפול לטשטוש כתמי השמש?

    כתמי שמש לא יחזרו לאחר הטיפול, אלא במקרים של חשיפה לשמש בלבד. יש להקפיד על מריחת קרם הגנה בכל יציאה מהבית, וכן לחבוש כובע ולהרכיב משקפי שמש.

  • כיצד עליי לנהוג לאחר הטיפול?

    מומלץ להימנע מחשיפה ממושכת לשמש ולהקפיד להשתמש בקרם הגנה, בעיקר כאשר יש אדמומיות בפנים. כמו כן, יש להימנע מטיפולי פנים או מתכשירים שמגבירים אדמומיות בפנים.

  • מהן תופעות הלוואי של הטכנולוגיות לטיפול בכתמי שמש וגיל?

    בטיפול עם לומקה, לפעמים ישנן תגובות עור קלות, כמו אודם, אך אלו בדרך כלל חולפות מעצמן תוך מספר שעות ועד היום למחרת. תיתכן רגישות לאור השמש עד להיעלמות האודם בעור . מסיבה זו, מומלץ להימנע מאור שמש ישיר, ובמיוחד משיזוף.

    חלק מהמטופלים מדווחים על נמשים כהים יותר לאחר הטיפול. ההכהייה היא זמנית ומשמעותה למעשה ,שהטיפול הגיע בהצלחה ליעדו בעור. במקרה של נמשים, המטרה הזו היא מלנין. האור הנספג גורם לצבע הכהה להתפרק ולעור להתקלף במהלך השבוע או השבועיים הבאים לאחר הטיפול.

    בטיפול עם הוליווד ספקטרה, תופעות הלוואי הן מינימליות וכוללות אדמומיות, התכהות וקילוף הכתמים.

    אם האדמומיות אינה חולפת אחרי מספר ימים יש לפנות למרפאה לצורך בדיקה, טיפול וייעוץ עם הרופא המטפל.

מאמרים ומחקרים בנושא

אנחנו כאן בשבילך

המומחים שלנו

הרופאים שלנו הם בעלי ניסיון רב שנים באסתטיקה רפואית. כולם מבצעים עבודה מדויקת ועדינה תוך רגישות לרצונך ולצרכיך

חדשות

בחרנו עבורך בטכנולוגיות ובמוצרים החדשניים, היעילים, הבטוחים והאיכותיים ביותר

שירות אישי

אנו מבטיחים לך יחס אישי ברמה הגבוהה ביותר, לצד ליווי ותמיכה ככל שנדרש

דיוק

הפנים שלנו הם האיבר הכי חשוף בגופנו. לכן, כל ינוי חייב להיות מידתי ועדין. מותאם לצרכייך ומתאים לך בדיוק

אסתטיקה

רשת מרפאות אסתטיקה ד"ר לוינגר קמה מתוך מחויבות להנחיל ולהטמיע מצוינות בתחום האסתטיקה בסטנדרט הרפואי הגבוה ביותר, שכל כך מזוהה עם רשת "עיניים" של ד"ר לוינגר. באמצעות שימוש בחומרי הזרקה איכותיים לצד טכנולוגיות מתקדמות ובעזרת צוות רופאים מנוסים, אנחנו כאן כדי לאפשר לך להרגיש ולהיראות טוב.

למידע נוסף
עיניים - סטיקי

*בכפוף לתקנון