*3122

תוכן פרסומי

להיראות נפלא בלי שאף אחד ידע מה עשית

באמצעות הזרקה מדודה ומדויקת של חומצה היאלורונית לעור הפנים, ניתן למלא קמטים ושקעים, לתקן חוסר סימטריה, לעצב מחדש את צורת הפנים, להפוך שפתיים לבשרניות יותר, להחיות את העור ולהקנות לו מראה זוהר, רענן ולח יותר. כל זאת והפנים שלכם יכולות להיראות נפלא בלי שאף אחד יבין באמת מה עשיתם!

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא חומר דמוי ג’ל סמיך, המיוצר באופן טבעי בגופנו ובגופם של כל בעלי החיים. זוהי מולקולת גדולה, החוברת למולקולות דומות לה ויוצרת מבנה אטומי גדול שמסוגל לספוח אליו כמות רבה של מים.
הגוף שלנו מכיר היטב את החומצה ההיאלורונית. שכן כאמור, היא נמצאת אצלנו בגוף באופן טבעי. בעור צעיר כמות חומצה היאלורונית גבוהה וגורמת לעור להיראות תפוח, חלק, לח ובעל יכולת החלמה מהירה מפציעות ומזיהומים. ככל שאנו מתבגרים, הגוף מייצר פחות חומצה היאלורונית – דבר המוביל בין השאר להידקקות והתקמטות העור, ליובש, ריפיון ולעור נפול.
עד תחילת שנות ה-2000, ניתן היה להפיק חומצה היאלורונית רק מן החי. השימוש בה היה מצומצם, כיוון שהכילה גורמי אלרגיה רבים וגרמה לתופעות לוואי. בזכות התקדמות המדע והטכנולוגיה, ניתן היה ליצור חומצה היאלורונית סינתטית נקיה וטהורה, ולממש את הפוטנציאל האמיתי הגלום בה, בתחום הרפואה ולשימושים אסתטיים בפרט. כיום, השימוש בחומצה היאלורונית נחשב בטוח, ושיעור הסיבוכים האפשריים נמוך יחסית.
לחומצה היאלורונית שימושים רבים ברפואה האסתטית. בדרגות סמיכות שונות של החומצה ההיאלורונית ובשילוב חומרים נוספים כמו ויטמינים ומינרלים, אפשר להשתמש בה כפי שמשתמשים בחימר לפיסול, ולהתאימה לנתוני המטופל/ת, למצב העור ולאזורי ההזרקה.

מהי שרביט הקסם של החומצה היאלורונית?

בעזרת שרביט הקסם של החומצה ההיאלורונית ניתן להחיות את העור ולהקנות לו מראה זוהר ולח יותר. ניתן למלא קמטים שטוחים ועמוקים, ולתקן שקעים מתחת לעיניים וברקות. כמו כן, ניתן ליצור איזון במצבים של חוסר סימטריה, ולעצב מחדש את צורת האף, הסנטר והלסת. יתרה מכך, ניתן “להרים” את עצמות הלחיים לעבות את השפתיים, ואפילו לעשות לעור מעין “מתיחת פנים" ללא ניתוח.
את הטיפולים בחומצה היאלורונית ניתן לעשות בצורה עדינה מאוד, כך שמי שיראה אתכם לא יבין בדיוק מה הסוד שלכם.
אחד הטיפולים הצוברים פופולריות בימים אלה הוא הסקין בוסטר, המבוסס על חומצה היאלורונית. זהו טיפול עם אפקט מתמשך המיועד לשיקום, מיצוק ושיפור מרקם העור. עצם ההזרקה והחומר המוזרק מגרים את העור לייצר קולגן ואלסטין באופן טבעי בגוף, ולשפר את גמישות העור, כתוצאה מהגברת הלחות הטבעית שלו. בדרך זו, הסקין בוסטר מעניק לעור הפנים מראה זוהר, אחיד ורענן.

שימור המראה

אם בעבר חומרי המילוי הנפוצים היו קבועים ונשארו לזמן (כדוגמת סיליקון), המגמה בשנים האחרונות השתנתה לחלוטין. הנזקים והסיבוכים שנוצרו בעקבות שימוש בחומרים קבועים הובילו את העוסקים בתחום להעדיף חומרים זמניים, כמו חומצה היאלורונית, שהשתלבו בגוף ללא סיכונים מיותרים.
ולכן, יש שיגידו שהיתרון הגדול של חומצה היאלורונית הוא גם החיסרון שלה – תלוי בנקודת המבט. זהו טיפול זמני, ולכן יש לחדש את הטיפול מדי מספר חודשים. מאידך, אם לא תאהבו את התוצאה – היא זמנית וברוב המקרים ניתן גם להופכה ולבטל את הפעולה מיידית בהזרקת חומר המפרק את החומצה. אנשים שחוששים מטיפולים אסתטיים קבועים, יעדיפו טיפול זמני הדועך לאורך זמן, אשר ניתן לחדשו בהמשך.

לבדיקת התאמה ללא עלות השאירו פרטים או צרו קשר

*3122
טופס אסתטיקה

פוסטים קשורים

בחזרה לבלוג »
עיניים - סטיקי

*בכפוף לתקנון