*3122

תוכן פרסומי

כיצד תשיגו עור פנים זוהר ורענן? הסוד נחשף

מי לא רוצה עור פנים זוהר ורענן? מראה עור הפנים שלנו לא רק חשוב בפן האסתטי. הוא משקף גם את החיוניות הפיזית שלנו, הגיל, הרווחה והבריאות הכלליים שלנו. בדיוק בגלל זה פניו של אדם שחולה במהלך פרק זמן ממושך ישמשו כעדות למצבו הגופני. ואולם, לא רק במצב של חולי, עור הפנים שלנו יכול לאבד מהברק הטבעי שלו. לגיל, לסביבה, ולאורח החיים שלנו יש השפעה בלתי מבוטלת על מראה עור הפנים.

במאמר זה נסקור למה חשוב לנו כל כך מראה הפנים שלנו? מה יכול לפגום במראה עור הפנים שלנו? אילו שיטות טיפול קיימות כדי לקבל מראה עור פנים זוהר ומרענן? ואף נסקור שיטה אחת מומלצת במיוחד המחוללת פלאים, מסירה שכבות ישנות ומחדשת ייצור שכבות עור חדשות- פילינג כימי טיפולי.

למה חשוב לנו כל כך מראה הפנים שלנו?

בשיחה פנים אל פנים, הפנים שלנו הן לרוב הן הדבר הראשון שבו יבחינו. מראה עור הפנים בעל נפח, גוון עור זוהר וחיוני יכולים לספר רבות לאדם שעומד מולכם לא מעט על מצבכם, גילכם, הרווחה הכללית שלכם וגם מידת הטיפוח העצמית וה-Self care. מעבר לפן האסתטי, גוון עור זוהר יכול לשפר את הביטחון העצמי. למעשה, חלק גדול מהרושם הראשוני שאנחנו יוצרים טמון במראה, ועור הפנים הוא אחד האלמנטים הבולטים ביותר במבט ראשון.

יתר על כן, עור בריא אינו קשור רק ליופי שלנו אלא גם יכול להעיד על בריאות כללית טובה. גורמים כמו לחות מספקת, תזונה מאוזנת ועשירה בנוגדי חמצון, פעילות גופנית סדירה ושינה מספקת, כולם ממלאים תפקידים חיוניים בשמירה על בריאות העור. הנוסחה היא פשוטה, כשהעור שלנו מוזן ומטופל היטב, רואים את זה.

מה יכול לפגום במראה עור הפנים שלנו?

גורמים רבים יכולים להקטין מהזוהר הטבעי של עור הפנים שלנו ולהשאיר אותו חסר ברק ובעל מראה עייף. אלו יכולים להיות גורמים סביבתיים כמו זיהום, תנאי מזג אוויר קשים וחשיפה לקרני שמש אשר עלולים להוביל להתייבשות, דלקת והזדקנות מוקדמת של עור הפנים.

בנוסף, גורמים נוספים כמו בחירת אורח החיים לא מאוזן הכולל בתוכו הרגלי תזונה לקויים, שגרת טיפוח לא מספקת, חוסר בשעות שינה, סטרס, עישון, עשויים לתת אותותיהם ולגבות מחיר יקר ממראה עור הפנים שלנו, כאמור.

אילו שיטות טיפול קיימות כדי לקבל מראה עור פנים זוהר ומרענן?

עולם האסתטיקה מציע היום מגוון רחב של טיפולים במטרה להשיב לעור הפנים את הזוהר שאבד לו. נסקור להלן מספר שיטות טיפול , חלקן פולשניות יותר וחלקן פחות:

  • שיטה ראשונה- Microdermabrasion– הטיפול נעשה על ידי מכשיר כף יד כדי לקלף בעדינות את פני העור, להסיר תאי עור מתים ולהמריץ את ייצור הקולגן. הליך לא פולשני זה יכול לשפר את מרקם העור, הגוון והזוהר הכללי.
  • שיטה שניה- Microneedling- בטיפול זה נעשה שימוש במחטים זעירות ליצירת מיקרו-פציעות בעור בצורה מבוקרת. הליך זה ממריץ את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, המוביל לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין. התוצאה המושגת שיפור מרקם העור ומראה צעיר יותר.
  • שיטה שלישית- שיקום עור בלייזר- השימוש בלייזר מסייע לחשוף עור חלק וזוהר על ידי הסרת תאי עור פגומים והתחדשות קולגן. הטיפול מסייע לבעיות עור שונות כמו למשל נזקי שמש, מרקם לא אחיד, קמטוטים וקמטים.
  • שיטה רביעי- פילינג כימי- במסגרת טיפול בפילינג כימי נעשה שימוש בתמיסה המכילה חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA) או חומצות בטא הידרוקסיות (BHAs) או TCA  חומצה טרי כלורואצטית בריכוז נמוך  כדי להסיר תאי עור מתים ולעודד את תחלופת התאים. טיפול פילינג כימי דומה בבסיס הרעיון לפילינג כימי רפואי, עם זאת מדובר על הליך פחות עמוק. בהתאם לכך הליך פילינג מצליח לשפר את מראה העור בצורה שהיא פחות מוצלחת לעומת טיפול פילינג רפואי.
  • שיטה חמישית- מסכות- מסכות פנים להענקת לחות, מסכות מבהירות או פילינג. כל אלה דורשים שימוש בתדירות קבועה ועקביות רבה.
Rectangle 84 (1)

השיטה המומלצת ביותר- פילינג כימי רפואי

פילינג כימי רפואי  הוא הליך במסגרתו נקלף שכבות של העור על מנת לעודד אותן לצמוח מחדש. אלו הן 3 השכבות מהן מורכב העור שלנו:

  • השכבה החיצונית הנקראת אפידרמיס. שכבה זו מורכבת ממספר שכבות של תאים המייצרים קרטין אשר מספק לעור הגנה מפני חומרים מזיקים, ומספק לו קשיחות ועמידות בפני מים. שכבה זו מכילה בנוסף גם תאים המייצרים את המלנין, הפיגמנט שאחראי על מתן צבע לעור הפנים.
  • השכבה האמצעית והעבה ביותר הנקראת דרמיס. שכבה זו נמצאת מתחת לשכבה החיצונית, והיא מכילה בלוטות המייצרות שומן וזיעה, כלי דם ועצבים. שכבה זו עוזרת לווסת את טמפ' הגוף ומספקת חומרי הזנה לעור ומגנה עליו. שכבה זו מכילה רשת של סיבים המעניקים לעור את גמישותו ועמידותו בתנועה ומתיחה.
  • השכבה השלישי והפנימית ביותר הנקראת היפודרמיס. הרקמה התת עורית הנקראת היפודרמיס מורכבת מכלי דם ותאי שומן. תפקידה לסייע לגוף בבידוד, ואף משמשת לחבר את העור ליתר רקמות הגוף.

בהתאם לכך, טיפול של פילינג רפואי מציע 3 סוגים של קילופי עור לפי סוג השכבה שנרצה לקלף.

כיצד נראה פילינג כימי רפואי  באסתטיקה ד"ר לוינגר?

פילינג כימי מבוצע באסתטיקה ד"ר לוינגר לפי 3 שיטות: קילוף עור כימי שטחי, קילוף עור כימי בינוני וקילוף עור כימי עמוק. נסקור כל אחת משיטות הטיפול בהתאם לשכבת העור המוסרת:

  1. קילוף עור להסרת שכבת האפידרמיס (קילוף עור שטחי)- מתאים לעור צעיר. מטרת הטיפול היא שיפור ורענון העור, טיפול באקנה, טשטוש כתמים. מדובר בקילוף שטחי אשר אינו דורש הרדמה, זמן ההחלמה אינו משמעותי והוא דורש 3 טיפולים עם מרווח של כחודש מאחד לשני. מומלץ לחזור על טיפול זה אחת לשנה.
  2. קילוף עור להסרת שכבת האפידרמיס והדרמיס העליונה (בינוני) – מסייע לשיפור נזקי שמש, סממני הזדקנות העור, קמטוטים עדינים, כתמים ונגעים טרום סרטניים. לעיתים יש צורך במשככי כאבים בעקבות תחושת הצריבה שהטיפול יכול לייצר. מומלץ לרוב לבצע טיפול יחיד. החלמה נמשכת בדרך כלל עד שבוע ימים. העור החדש המתגלה כתוצאה מהקילוף של טיפול זה נשמר ורדרד עד 4 שבועות מהטיפול תוצאות הטיפול נשמרות למשך כ שנתיים עד 4 שנים
  3. קילוף עור להסרת האפידרמיס והדרמיס עד הבסיס (עמוק)- מתיחת פנים ללא ניתוח – הטיפול מסייע להעלמת כתמי פיגמנטציה, מחליק קמטים  מטשטש צלקות אקנה, מסיר נגעים טרום- סרטניים, יוצר אפקט של מתיחת העור. הטיפול מתבצע תוך מתן טשטוש או הרדמה קלה. בתום הטיפול חובשים את הפנים למשך יממה במסכת פלסטרים. למחרת יום הטיפול מסירים את המסכה ומכסים את הפנים באבקה אנטיספטית למשך זמן של 5 ימים. במשך עד – 3 חודשים עור הפנים יהיה אדמומי.. בזכות טיפול זה בניגוד לפילינג קל ובינוני , פילינג עמוק מעלים קמטים ומייצר אפקט מתיחה של העור למשך תקופה ארוכה של בין 8-12 שנים

לסיכום

עור פנים רענן וזוהר הוא לא חלום רחוק ובלתי מושג. מגוון רחב של אפשרויות טיפול יכולות לסייע לקבל תוצאות טובות. אבל ה-שיטה שיכולה לספק תוצאות ברמות הכי גבוהות תוך קילוף השכבות הפגומות וחידוש העור לקבלת מראה צעיר וחיוני. פנו אל רשת המרכזים הרפואיים אסתטיקה ד"ר לוינגר לקביעת פגישת ייעוץ בנושא.

לבדיקת התאמה ללא עלות השאירו פרטים או צרו קשר

*3122
טופס אסתטיקה

פוסטים קשורים

בחזרה לבלוג »
עיניים - סטיקי

*בכפוף לתקנון