*3122

פרופ' יוסף פרוכט-פרי

מומחה לרפואת עיניים

מומחה לרפואת עיניים ולכירורגיית עיניים בתחומי הסרת משקפיים בלייזר וקרטוקונוס

פרופ' יוסף פרוכט-פרי הוא מנתח עיניים ומומחה בעל שם עולמי בתחום הסרת משקפיים בלייזר. משמש כיום כמנתח עיניים בכיר במרכזים הרפואיים ד"ר לוינגר עיניים בעזריאלי תל-אביב ובירושלים. כמו כן, הוא מרצה בכיר ברפואת עיניים בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, ומנהל תכנית התמחות במחלות קרנית בהדסה.

בעברו, כיהן במועצת המנהלים של Castroviejo Society, ארגון הגג העולמי של מומחי הקרנית, ייסד וניהל את יחידת הקרנית ומכון הלייזר במחלקת העיניים בבית החולים הדסה עין כרם, כמו גם ייסד את המכון להסרת משקפיים באמצעות לייזר של בית החולים הדסה. בנוסף, כיהן כמנהל הרפואי של המרכז הרפואי הדסה אופטימל, כמנהל השירות לניתוחי רפרקציה בביה"ח הדסה עין כרם, וכיו"ר חוג הקרנית בישראל.

פרופ' פרוכט-פרי מומחה בביצוע ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר, טיפולי קרטוקונוס, כל סוגי השתלות קרנית, ניתוחי קטרקט, ניתוחי קטרקט בלייזר והשתלת עדשות תוך-עיניות.

בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. התמחה ברפואת עיניים במרכז הרפואי הדסה בעין כרם. לאחר השלמת לימודיו יצא בשליחות משרד החוץ (מש"ב – הסוכנות הישראלית לסיוע ושיתוף פעולה בינלאומי) לליבריה, שם הקים שלושה מרכזי רפואת עיניים ברחבי המדינה, וביצע אלפי ניתוחי עיניים באוכלוסייה המקומית. כמו כן, התמחה במחלות קרנית, מחלות חיצוניות של העין וניתוחי תשבורת ב-UCSD-University of California San Diego בארה"ב.

לפרופ' פרוכט-פרי הישגים משמעותיים במחקר וברפואת עיניים, בהם: גילוי ופיתוח טיפול תרופתי חדשני בגידולים חיצוניים של קרנית ולחמית העין, פיתוח שיטת טיפול בניתוחי פטריגיום להפחתת חזרתו לאחר הניתוח. כמו כן, הוא חלוץ בטיפולי בקרוס-לינקינג וקרטוקונוס בעולם ובישראל וחלוץ בהשתלת תאי אב בקרנית בישראל.

פרופ' פרוכט שותף לכתיבת יותר מ-140 מאמרים מדעיים בתחום רפואת העיניים, מוביל כנסים בינלאומיים בתחום רפואת הקרנית, ומרצה קבוע בחוג לרפואת עיניים.

מרכזים רפואיים:

עיניים ד"ר לוינגר עזריאלי, תל-אביב

עיניים ד"ר לוינגר, ירושלים

שפות: עברית, אנגלית

טיפולים מרכזיים

הסדרים

הראלאיילוןהפניקסמגדלביטוח ישיר

קבלת תורים

לזימון תור לפרופ' יוסף פרוכט-פרי השאירו פרטים או צרו קשר

*3122
טופס ליד עם איזור וקופ"ח

המלצות

"התחלתי להרכיב משקפים בגיל 4.5 עם מספר 3. בגיל 18 הגעתי למינוס 10.5. עם הגיל והלידות המספר עלה למינוס 12.5 עם צילינדרים.
המשקפיים תמיד הפריעו לי. ביום-יום הרכבתי עדשות מגע, אבל בעיית הראייה הקשתה עלי.
קבעתי מספר פגישות התאמה עם טובי המומחים בארץ ללייזר, אבל אף אחד לא היה מוכן לנתח אותי בגלל המספרים הגבוהים, לבסוף הגעתי אל פרופ' פרוכט המדהים. נותחתי בהליך ניתוחי בשיטת PRK ואני חצי שנה אחרי הניתוח ורואה 6/6. אין יותר דלקות עיניים מהעדשות, אין הגבלה בים ובבריכה.
קיבלתי את מאור עיני חזרה ".

איילת כהן, בת 45

איילת כהן, בת 45
זימון תורים
עיניים - סטיקי