*3122

פרופ' יגאל רוטנשטרייך

מומחה ברפואת עיניים

מתמחה בניתוחי קטרקט , קטרקט בלייזר וניתוחי קרנית ורשתית

פרופ' רוטנשטרייך מנהל שרות מחלות רשתית תורשתיות בשיבא ומנהל המעבדה לחקר הרשתית בשיבא. מנתח מוביל בניתוחי קטרקט ופטרגיום, פיתוח שיטות ניתוחיות חדישות בתחום הרשתית והגלאוקומה. כמו כן פרופ' רוטנשטרייך מוביל תחומי מחקר ופיתוח בארץ ובעולם בשיטות הדמיה של הרשתית ועצב הראיה. לאורך שנות עבודתו זכה בפרסים רבים על מחקריו שהובילו לפריצת דרך בתחום הטיפול והאבחון של מחלות עיניים, בכללם פרס שטיין לחוקרים מצטיינים בתחום האופתלמולוגיה ופרס החדשנות על טכנולוגיות פורצות דרך לטיפול במחלות חשוכות מרפא של בי"ח שיבא וקרן אלרוב.

שפות: עברית, אנגלית

טיפולים מרכזיים

הסדרים

כללית זהב
מנורה מבטחיםהראלשירביטאיילוןמגדל

קבלת תורים

לזימון תור לפרופ' יגאל רוטנשטרייך השאירו פרטים או צרו קשר

*3122
טופס ליד עם איזור וקופ"ח

המלצות

"בתחום האסתטי נדיר שנותנים מקום לאסתטיקה של הגבר. בד"ר לוינגר קיבלתי רושם אחר לחלוטין. הרופא שטיפל בי סיפר שהוא בעצמו מטופל באסתטיקה רפואית. אני שמח על ההזדמנות להרגיש ולהיראות צעיר יותר".

אבי ש. בן 43

אבי ש. בן 43

"עברתי טיפול הזרקת בוטוקס במצח באסתטיקה ד"ר לוינגר. הרופא היה כל כך עדין ולא הרגשתי בכלל. שבוע אחרי כבר המצח שלי חלק לחלוטין ומה שהכי יפה הוא שאני לא נראית כמו בובת שעווה. אני מסוגלת להניע את המצח ואני נראית טבעית".

איריס נ. בת 39

איריס נ. בת 39

"השירות מקצועי והמקום מאוד נקי ונגיש. מסירים את הקעקועים לחלוטין! וללא תופעות לוואי או צלקות. גם לאחר סיום ההסרה ממשיכים לייעץ ולוודא שאין אפטר-אפקט שלילי על העור. אנשים מקצועיים ומדהימים.
להסרת קעקוע אני ממליץ רק אצלם. הם לא משחקים, מה שמובטח מקיימים".

אלכס קלמנוביץ, בן 38

אלכס קלמנוביץ, בן 38
זימון תורים
עיניים - סטיקי