*3122

ד"ר שי קהת אופיר

מומחה לרפואת עיניים

מומחה לפלסטיקה של העין ורפואה אסתטית מתקדמת

ד"ר שיר קהת-אופיר הוא רופא עיניים ואוקולופלסטיקאי בכיר, ביחידת האוקולופלסטיקה של מערך העיניים בבתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר צופים בירושלים. לצד עבודה חשובה זו, הוא משלב טיפולים אסתטיים כאן בד"ר לוינגר אסתטיקה, ועושה זאת בכישרון רב בזכות המיומנות הדקדקנית שרכש בתחום האוקולופלסטיקה – כירורגיה פלסטית של העיניים.

בוגר לימודי רפואה בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית, הדסה, ירושלים. סיים התמחות ברפואת עיניים והכשרה המשכית באקולופלסטיקה במרכז הרפואי מאיר, כפר סבא, והתמחות-על בניתוחי עפעפיים, ארובה ודרכי דמעות בבית החולים לעיניים של סידני, אוסטרליה. כמו כן, באמתחתו ניסיון רב בתחום הרפואה האסתטית.

ד"ר קהת-אופיר שותף לפרסומים בנושא פלסטיקה של העיניים בכתבי עת מובילים, מרצה בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, שותף בהוראת אוקולופלסטיקה במרכז הרפואי הדסה, מרצה בכנסים מקצועיים בארץ ובעולם, חבר באיגודים מקצועיים לרפואת עיניים ולפלסטיקה של העיניים בארץ ובעולם ונטל חלק במשלחות רפואיות הומניטריות במדינות עולם שלישי. נוסף על כך, הוא יזם את פתיחת מרפאת הטיפול בבלוטת התריס בהדסה, בה הוא משמש כרופא יועץ לתחום העיניים, ואת פתיחת מרפאת הבלפרוספזם בהדסה הר הצופים.

שפות:

טיפולים מרכזיים

קבלת תורים

לזימון תור לד"ר שי קהת אופיר השאירו פרטים או צרו קשר

*3122
טופס ליד עם איזור וקופ"ח

המלצות

"ד"ר שי קהת אופיר וורדית היקרים,
עברתי ניתוח עפעפיים עליונים ותחתונים דרך מרפאת לוינגר.
זכיתי ליחס מקצועי ומסור מד"ר קהת ומורדית המקסימה שליוותה אותי גם בפרטים הקטנים. אני רוצה להודות לשניהם על כל מה שנעשה עבורי, שהיו זמינים בכל שעה וגילו סבלנות ואמפתיה. ד"ר שי קהת הוא דוגמא למקצועיות, סבלנות ואדיבות והלוואי והיו עוד כמוך. יישר כח לשניכם"🌺

חני ציון

חני ציון
זימון תורים
עיניים - סטיקי