*3122

ד"ר עמי הירש

מומחה לרפואת עיניים

המנהל הרפואי של המרכזים הרפואיים עיניים ד"ר לוינגר בעזריאלי תל-אביב ועתידים מדיקל סנטר ברמת החייל, תל-אביב

מומחה לכירורגיית העיניים בתחומי הסרת משקפיים בלייזר, קרנית, קטרקט וקטרקט בלייזר

ד"ר עמי הירש הוא מומחה לרפואת עיניים ומנתח בכיר בתחומי הסרת משקפיים בלייזר, קרנית וקטרקט. כמו כן, הוא מדריך ומסמיך רופאים לעסוק בתחום ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר, ומרצה בנושא בעולם ובארץ.

כמי שנמנה עם חלוצי מנתחי הלייזר בישראל, ד"ר הירש הקים וניהל את מרפאות הלייזר במחלקת העיניים בשיבא – תל השומר ברמת גן ובהרצליה מדיקל סנטר. כמו כן, שימש כרופא וכמנתח עיניים בכיר במחלקת עיניים בבי"ח שיבא – תל השומר, וכיועץ תחום רפואת עיניים ללשכת הגיוס ולמשרד הביטחון. בנוסף, כיהן כיו"ר החוג לניתוחי לייזר ורפרקציה של איגוד רופאי העיניים.

ד"ר הירש מומחה בביצוע ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר, השתלת עדשות תוך-עיניות, קטרקט וקטרקט בלייזר. הוא שותף בפיתוח שיטת לייזר חדשה להורדת לחץ תוך-עיני בחולי גלאוקומה וכן בפיתוח טכניקה ניתוחית לטיפול במקרים של אסטיגמציה (צילינדר).

התמחה ברפואת עיניים במחלקת העיניים במרכז הרפואי שיבא – תל השומר ברמת גן, וסיים בהצטיינות יתרה את לימודיו בפקולטה ללימודי המשך ברפואת עיניים באוניברסיטת תל- אביב.

ד"ר הירש הוא בין מייסדי החוג הישראלי לניתוחי רפרקציה בישראל, כמו כן, הוא חבר באיגוד רופאי העיניים בישראל, באגודה הישראלית לחקר העין והראייה, בחוג הישראלי לניתוחי קטרקט, באקדמיה האמריקאית לרפואת עיניים (AAO), בחברה האמריקאית לניתוחי קטרקט ורפרקציה (ASCRS), בחברה האירופאית לניתוחי קטרקט ורפרקציה (ESCRS) ובחברה הבינלאומית לניתוחי רפרקציה (ISES).

שפות: עברית, אנגלית

טיפולים מרכזיים

הסדרים

מכבי זהבכללית פלטיניוםמכבי שלי

קבלת תורים

לזימון תור לד"ר עמי הירש השאירו פרטים או צרו קשר

*3122
טופס ליד עם איזור וקופ"ח
זימון תורים
עיניים - סטיקי