*3122

ד"ר עופר ארנון

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

מתמחה בניתוחי מוז MOHS, וניתוחים פלסטיים פנים וגוף

ד"ר עופר ארנון
כירורג פלסטי במרכז הרב-תחומי שבע עיניים
מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית

ד"ר עופר ארנון הוא מנתח פלסטי בכיר במחלקת כירורגיה פלסטית במרכז הרפואי ברזילי באשקלון, שם הוא מנהל את מערך ניתוחי מוז. הוא מרצה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, וכן יוזם ומורה ראשי בבית ספר לניתוחים ע"ש מוהז. בנוסף, הוא מנהל פורום מוהז באינטרנט. במרכז הרפואי סורוקה בבאר-שבע, הקים וניהל את מערך הניתוחים לכריתת סרטני עור עם

ד"ר עופר ארנון הוא מנתח פלסטי בכיר במחלקת כירורגיה פלסטית במרכז הרפואי ברזילי באשקלון, שם הוא מנהל את מערך ניתוחי מוז. הוא מרצה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, וכן יוזם ומורה ראשי בבית ספר לניתוחים ע"ש מוהז. בנוסף, הוא מנהל פורום מוהז באינטרנט. במרכז הרפואי סורוקה בבאר-שבע, הקים וניהל את מערך הניתוחים לכריתת סרטני עור עם בקרת שוליים מלאה (מוהז), ואת המרפאה לטיפול בפצעים כרוניים.

תחומי מומחיותו של ד"ר עופר ארנון מומחה כוללים: ניתוחי חזה, עיצוב פנים, לרבות ניתוחי אף, ניתוח הרמת עפעפיים, מתיחת פנים וצוואר, הרמת מרכז הפנים דרך עפעף תחתון, השתלת שומן והצמדת אוזניים; ניתוחי בטן וגוף: עיצוב גוף באולטרה-סאונד, מתיחת בטן, הצרת היקפים, שאיבת שומנים, המסת שומן, שאיבת שומן לגברים והשתלת שומן.

התמחה בכירורגיה הפלסטית במרכזים הרפואיים איכילוב בתל-אביב וסורוקה בבאר-שבע. השתלם ברפואה אסתטית במספר מרכזים מובילים בברזיל, ובעיקר אצל ד"ר רות גרף בקוריטיבה ובמרכז של ד"ר איו פיטנגי בריו-דז'נרו. בנוסף, השתלם בשחזור פנים ועפעפיים באוניברסיטת סאו-פאולו בברזיל, ובניתוחים ע"ש מוהס בשניים מהמרכזים המובילים והמתקדמים בעולם בתחום הטיפול בסרטן העור: במרכז הרפואי MD Anderson ואצל ד"ר גולדברג לאונרד ביוסטון ארה"ב, במרכז הרפואי The Metodist Hospital.

ד"ר ארנון מעורב בפיתוח ניתוחים אסתטיים חדשניים, ובחקר ופיתוח מכשור לגילוי מוקדם של סרטני עור, שיטות לכריתה מושלמת של גידולי עור עם שיחזור מיידי, וחקר יעילות של תרופות שונות לטיפול בפצעים קשיי ריפוי.

חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, בהסתדרות הרפואית בישראל, באיגוד הישראלי לכוויות, בחברה הבינלאומית לניתוחים פלסטיים אסתטייםISAPS , באיגוד האירופאי לאסתטיקה רפואית ESCADA ובחברה לדרמטולוגיה כירורגית.

שפות: עברית, אנגלית

קבלת תורים

לזימון תור לד"ר עופר ארנון השאירו פרטים או צרו קשר

*3122
טופס ליד עם איזור וקופ"ח
זימון תורים
עיניים - סטיקי